Урок фізики № 30
9 клас
«Електронагрівальні прилади. Закон Джоуля-Ленца»
Тип уроку: комбінований.
Мета уроку: - вивчити теплову дію електричного струму;
- познайомити учнів із практичним застосуванням теплової дії струму у деяких електронагрівальних приладах, розширяючи політехнічний кругозір учнів;
- навчити користуватися паспортами деяких електронагрівальних приладів, їх технічними характеристиками;
- розвивати екологічне мислення, розглядати явища та прилади з точки зору впливу на оточуюче середовище.
- звернути увагу школярів на проблему збереження електроенергії та енергоресурсів.
- Актуалізація необхідних знань учнів. Слайд 2,3
- Мотивація навчальної діяльності учнів.Слайд 4
- Оголошення теми та мети уроку.Слайд 5,6
- Вивчення нового матеріалу.
Демонстрація №1. Нагрівання електричної плитки.
Слайд 7-13
5.Закріплення вивченого.Слайд 14-17
Слайд 18 - 25
Відео ролик «Запобіжники» 3,4хв.
Відео ролик «Історія винайдення лампочки розжарювання»
Фізичний диктант Слайд 26-27
- Підсумок уроку. Слайд 28
Що нового ви дізналися на уроці?
Чи знадобляться вам отримані знання і де?
Оцінки за урок.
- Завдання додому.
За підручником § 16,17 ст. 94-100
вправа 16(2,3)
17(1-3)
Творче завдання – розрахуйте витрати електроенергії ламп у вашому домі – лампи розжарювання та енергозберігаючої, якщо є – то і світлодіодної, та порівняйте їх.