Форма входу
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Урок фізики № 30

9 клас

 «Електронагрівальні прилади. Закон Джоуля-Ленца»

Тип уроку: комбінований.

Мета уроку: -      вивчити теплову дію  електричного струму;

  • познайомити учнів із практичним застосуванням теплової дії струму у деяких електронагрівальних приладах, розширяючи політехнічний кругозір учнів;
  • навчити користуватися паспортами деяких електронагрівальних приладів, їх технічними характеристиками;
  • розвивати екологічне мислення, розглядати явища та прилади з точки зору впливу на оточуюче середовище.
  • звернути увагу школярів на проблему збереження електроенергії та енергоресурсів.
  1.  Актуалізація необхідних знань учнів.  Слайд  2,3
  2. Мотивація навчальної діяльності учнів.Слайд 4
  3. Оголошення теми та мети уроку.Слайд 5,6
  4. Вивчення нового матеріалу.

Демонстрація №1. Нагрівання електричної плитки.

Слайд 7-13

5.Закріплення вивченого.Слайд 14-17

                        Слайд 18 - 25 

Відео ролик «Запобіжники» 3,4хв.

Відео ролик «Історія винайдення лампочки розжарювання»

Фізичний диктант Слайд 26-27

  1.  Підсумок уроку. Слайд 28

Що нового ви дізналися на уроці?

Чи знадобляться вам отримані знання і де?

Оцінки за урок.

  1. Завдання додому.

За підручником § 16,17     ст. 94-100 

                                                  вправа 16(2,3)

                                                               17(1-3)

 

Творче завдання – розрахуйте витрати електроенергії ламп у вашому домі – лампи розжарювання та енергозберігаючої, якщо є – то і світлодіодної, та порівняйте їх.

 


Фізика 9 клас (презентація)