Форма входу
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

Діагностика адаптації першокласників до школи

Соціально-психологічна адаптація є процесом активного пристосування, на відміну від фізіологічної адаптації, яка відбувається як би автоматично. Стосунки з середовищем, до якого треба пристосовуватися, особливі. Тут не лишесередовищевпливає на людину, але і вонасама змінює соціально-психологічнуситуацію. Тому адаптувати доводиться не лишедитину до класу, до свогомісцявшколі, до вчителя, але і самого педагога до нових для нього учнів.

Тема :Проективний тест особистих відношень, соціальних емоцій і ціннісних орієнтацій «Будиночки».

Мета:діагностика емоційної сфери дитини, а саме вищі емоції соціального генезу, особистісні переваги і дяльнісні орієнтації, що робить його особливо цінним з точки зору емоційного ставлення дитини до школи.

Цільова група: 1 клас.

Представлення результатів:

Вегетативний коефіцієнт характеризує енергетичний баланс організму: його здібність до енерговитрат або тенденцію до енергозбереження.

 

Тема :Методика "Школа звірів".

Мета: Виявлення причин труднощів учнів на різних уроках, унавчальній діяльності і в спілкуванні з однокласниками, вчителями.

Цільова група: 1 клас.

Представлення результатів:

Дезадаптованість упевноїчастинишколярівпов'язана з поведінковими проблемами – низькезасвоєнняшкільних норм поведінки. На уроках цідітинеуважні, часто не слухаютьпоясненнявчителя, відволікаються на стороннізаняття і розмови. Якщо ж вони зосереджуются на завданні, то виконуютьйого правильно. На перерві відбуваєтьсярозрядканапруги: вонибігають, кричать, заважаютьіншимдітям.

Діагностика адаптації 5-го класу до нових умов навчання

Тема : Тест шкільної тривожності Філіпса.

Мета: Вивчення рівня і характеру тривожності навчання учнів у школі.

Цільова група: 5 клас.

Представлення результатів:

Для багатьохдітейпроцес адаптації до школи є складнимвипробуванням. Дитинастикається з рядом проблем, які не в силах вирішити сама. В результатів неїможутьвиникнутишкільніневрози. Раннядіагностика, корекція і профілактикашкільнихневрозівзалишаються актуальною і надзвичайноважливою проблемою.

 

Ми працюємо

 

-      Співпраця з адміністрацією школи, педагогічним та батьківським колективами, громадськими організаціями, службами у справах молоді, дільничним інспектором з метою адекватного психолого-педагогічного супроводу підлітків;

-      Профілактика дезадаптації  учнів під час переходу з початкової до середньої школи;

 -      Профілактика дезадаптації новоприбулих учнів школи та учнів-старшокласників при переході в старшу школу;

 -      Робота з дітьми, що потребують особливої уваги;

 -      Психологічний супровід розвитку підлітків;

 -      Допомога в професійному самовизначенні підлітків;

 -      Робота із запобігання конфліктів в учнівських колективах, подолання агресивності мотивів поведінки.

 

 

 

Ми виконали за 2013

Контроль за адаптацією учнів 5-х  та 10-х  класів до нових умов навчання (дослідження рівня адаптації учнів, дослідження мікроклімату у класному колективі, структури взаємовідносин; поглиблене дослідження особистості учнів з ознаками дезадаптації).                                    

Вид роботи

Виконана робота

 

Психодіагностична робота

Психологічна діагностика шкільної тривожності за Філіпсом

Визначити рівень міжособистісних стосунків «Соціометрія».

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

Розвивальні ігри з учнями 5-го та 10-го класу з метою подолання дезадаптації.

Психологічна просвіта

«Особливості психологічного  стану учнів 5 класу».

 

Визначення індивідуальних особливостей учнів середньої школи (вивчення запитів учителів ; діагностика індивідуальних особливостей ,психологічна діагностика шкільної тривожності за Філіпсом).

Вид роботи

Виконана робота

Психодіагностична робота

Психологічна діагностика шкільної тривожності за Філіпсом

 

 Проводиться,  протягом року, корекційно - відновлювальна та розвивальна робота робота з учнями початкових, середніх та старших класів.